MENU
Maklumat berkaitan menu yang ada klik berada di bawah selepas gambar-gambar dari instagram ini.

Instagram

STICKER WARNA : Urus Niaga B : Design Ready Made

Urus Niaga B
Ini adalah design Ready Made yang kami sediakan untuk pelanggan kami yang memilih urus niaga B. Design ini boleh diminta untuk diubah suai jika mahu. Design-design Ready Made akan ditambah dari masa ke semasa.

Pastikan baca dahulu maklumat seperti caj ubah suai, harga, kos pos, minimum order, jenis material, hak cipta design dan lain-lain (sila klik butang ini untuk membaca)
#urusniaga-b

Boleh request buang / remove gambar atau elemen dalam design, tidak dikenakan caj.




STICKER WARNA === Sticker Nama | Pelekat Nama | Sticker Perniagaan | Pelekat Perniagaan | Sticker Produk | Pelekat Produk | Sticker Perkahwinan | Pelekat Perkahwinan === Anda boleh tempah sticker, order sticker online malaysia murah, buat sticker / pelekat warna jenis mirrorcoat / mirror coat dan transparent untuk pelbagai tujuan, seperti sticker utk perniagaan, sticker label produk perniagaan (kuih, biskut, kek, kuih raya, perfume, dll), majlis kahwin / perkahwinan, aqiqah / akikah, sambutan hari lahir, tahlil dll. Kedai sticker online kami ini mendapat maklum balas dari designer lain dan pelanggan kami bahawa harga kami murah !. Pelbagai bentuk (bulat, bunga, empat segi, custom design, dll) saiz, design dan kami menyediakan pakej penjimatan utk mereka yg ingin harga yg murah. Jika anda ada design sendiri pun boleh cetak sticker / print sticker dengan kami, klik urus niaga A. Jika tiada design lagi, boleh guna design sedia ada (ready made) yg tak perlu caj design tambahan atau ingin ubah sikit2 ada caj semurah RM 10 design ada dipaparkan di urus niaga B di atas. Jika ada citara tersendiri atau ingin design dari zero pun boleh, klik urus niaga C.

+60132000503